Gå til innhold

ser det rart ut med 17 tommers felger uten å senke?


jensemann23
 Share

Anbefalte innlegg

Ser fler som kjører rundt med 17" på originalt understell, og det kan jo se bedre ut enn originalfelger.. Men skulle jeg hatt på 17" så ville jeg garantert ha senka litt og, du får vel ett sett med fjærer til kanskje 1000-1500kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre gummi (profil) gir ofte et visuelt inntrykk av et større hjulhus og derfor kan ofte store felger på en bil som ikke er senket faktisk se mindre ut enn små felger på den samme bilen. Dette fenomenet varierer imidlertid fra modell til modell. For E46 mener jeg grensen går ved 16" felger hvis bilen ikke er senket. E90/91 bør absolut senkes og felger mindre enn 18" er ikke akseptabelt.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt klart best ut hvis du senker litt, men er flust av biler med 17" felger uten senk, så absolutt ikke noe must! Hadde selv 17" på min forrige E39 uten senk en lang periode. Så ikke ille ut i det hele tatt, men nå begynte den å få litt slitte fjærer/dempere, så den hadde nog "sigi" litt ned antar jeg...

Så senking er ikke nødvendig hvis du ikke har råd akkurat nå, selv om du får senkesett til en rimelig penge som Toro sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...