NyborgRacing Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 fint å få svar fra eier da=) da vet jeg hva som er rett værtfall! takk for svar! nok offtopic! må vel ut å lufte bimmer'n nå=) fått skilta i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 sett igjennom prosjektene dine E30-big, hehehe liker dem nei jeg for stikke ned til vinstra jeg også da er d bare på torsdag gatebil reporteren eller hvem d var, er dær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Trodde ikke treffet på Nesttun her i bergen var offisielt jeg Gikk ikke gatebil ut i avisen med at det ikke var dem som stod bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samatron Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 vinstra i morgo!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Kom netopp hjem fra vinstra nå!! Ble ganske bra, mye spinning og rasing (spes fra en bil) som tok turen hjem med purken i reva Bra oppmøte og mange fine biler. Dagen endte faktisk med en liten politijakt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Kom netopp hjem fra vinstra nå!!Ble ganske bra, mye spinning og rasing (spes fra en bil) som tok turen hjem med purken i reva Bra oppmøte og mange fine biler. Dagen endte faktisk med en liten politijakt.... hva ble resultatet av d? synest purken kunna holdt seg unna jeg da, hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Trodde ikke treffet på Nesttun her i bergen var offisielt jeg Gikk ikke gatebil ut i avisen med at det ikke var dem som stod bak? Var det eg også meinte :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 http://www.gd.no/nyheter/article2652938.ece http://www.gd.no/nyheter/article2654044.ece Det tok vel kanskje litt av da kan man si..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Hoho! Kan noen forklare hva som skjedde? Artikler blåses alltid opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 var litt burning og sladding da, særlig ein kis som va ganske ivrig på foten, så kommer politiet inn på plassen i sivil og kisen stikker av med politiet i rett hæla (støtfangeren), rett bak dem kommer også Up bilen og jakten fortsetter gjennom 40 sona i sentrum i en fart på ehhhh..... XXm\t +++ Hele scena var nesten som snytt ut av en Smokey and the bandit film. Han kom seg vel unna, men de har jo skilt og allt. Sladdinga var en ting, men biljakta gjennom sentrum var vel ikke akkurat det tryggeste man har sett. Mye folk rundt omkrig i gatene der. Action var det i allfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 siste nytt http://www.gd.no/nyheter/article2655959.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 kjenner godt han som kjørte ja, er jo ikke lenge siden han fikk igjen førerkortet fordi han hadde kjørt for fort så jeg begriper ikke den idiot kjøringa hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 lur var han værtfall ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 lur var han værtfall ikke! nei, d var ikke, synest sånt er idiotisk, man ødelegger ikke bare for seg selv, men for andre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå