rubenjs Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 Baklykter?? har di originale baklyktene
diamantsvartE30 Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Hei, om du har komplett dørtrell til 4 dørs sedan, er jeg interressert. Det var svart? Har du et telefonnr jeg kan nå deg på? Mvh Kim
rubenjs Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 Hei, om du har komplett dørtrell til 4 dørs sedan, er jeg interressert.Det var svart? Har du et telefonnr jeg kan nå deg på? Mvh Kim har men de e svart å grå,
kristian08 Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 Hvor mye skal du ha for luftmengemåleren din, og eventuelt slangene som går fra lmm'en til motoren?? Ikke luftfilterboksen... Send meg en PM du.. Mvh -kristian-
rubenjs Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 Hvor mye skal du ha for luftmengemåleren din, og eventuelt slangene som går fra lmm'en til motoren?? Ikke luftfilterboksen...Send meg en PM du.. Mvh -kristian- Har luftmengdemålern,men hva er Immen? Du får komme med et bud
bambusa Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 han mener vell LMM det er luftmengde målern din det
rubenjs Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 han mener vell LMM det er luftmengde målern din det okay
maurtin Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 har du taklukemekanismen? manuell.. viss du har takluke selvølgelig
rubenjs Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 Hvor mye skal du ha for luftmengemåleren din, og eventuelt slangene som går fra lmm'en til motoren?? Ikke luftfilterboksen...Send meg en PM du.. Mvh -kristian- jeg har alt,trodde det sto imm men fikk det forklart kan skru det løst i morgen slik at det er klart hvis du skal ha det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå