Gå til innhold

Skifte av vrien slange. Hersens 13411735325!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yo

Har en slange som har sprukket nærme koblingen til innsugsbjelgen. (er den her:http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/9921.gif (nr 10)

Av en eller annen merkelig grunn ligger andre enden sånn til, at for å få klare å skifte må jeg av med innsugningsmanifolden.

Til nå har jeg tatt av:

luftfilterboksa, luftmengdemåleren, 2 toppdeksel på motoren og nå er det innsugningsmanifolden og for å få ut den, må jeg også ta av "main harness wire" som ligger oppå der igjen...

Tror dette må være en av de værste gummislangene å skifte på denne kjerra her...

*kunne nesten tatt motorskifte når jeg først var i gang.

føles som om jeg er godt på vei*

Tror jeg må avslutte for i kveld, før jeg blir for irritert.

Skrevet

Noen tips til hvordan jeg får av den "ledningsboksen" som ligger helt på toppen på motoren?

Ser ut til at den må av for at jeg skal klare å få bort manifolden skikkelig.

Noen tips?

Skrevet

fikk ikke opp bildet av slangen men vil tro at det er slangen til tomgangsmotoren du plages med. men du trenger ikke å skru av innsuget for å skifte noen av slangene. skal gå med litt fikling å et par fine ord

Skrevet

Jeg løsna mutterene på manifolden sånn at jeg kan dra den bittelitt opp, så nå ser jeg i hvert fall den tomgangsmotoren såvidt. Kan hende jeg klarer å få av den slangeklemma som står på og få kobla på den nye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...