Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jo kjører rundt sån ;) men bare for kødd, og jo hadde store planer men har mer lyst på facelift og orker ikke bygge om baklyktene syntes de er så smale og usmakelige men men.. så nå sikler jeg etter noe nyere noe innen sommeren, antageligvis en e46 320D touring 2000

Skrevet

er den styggeste e30'n jeg har sett.. som jeg sa til deg tideligere i dag når du masa om atte vi skulle ut å råne i byen, viser meg faen ikke i den bilen din offentligt der folk kan se meg hvis ikke jeg har finlandshette

Skrevet

haha ;) fått så mange artige blikk, politi stoppa t.o.m opp i dag og kika, ser ut som folk er veldig interissert i og se hva som står bak pga kjører helt opp i ræva mi så ser jeg på keften demmes at dem leser hva som står der hehe

Skrevet

Tviler ikke på at den drar litt oppmerksomhet :D

Syns det var litt kult gjort, har sett det værre :) Er jo bare til å ta av igjen uansett...

Skrevet
Tviler ikke på at den drar litt oppmerksomhet :D

Syns det var litt kult gjort, har sett det værre :) Er jo bare til å ta av igjen uansett...

Jepp.. har masse mer som skal på, men veit ikke om jeg tørr.

Skrevet

Jaja.. Audi hadde faktisk vært mitt valg og om jeg ikke skulle hatt BMW som neste bil. Så ikke så dum ut den, nok effekt og :)

Hmm... tror du må kjappe deg litt om du skal ha den :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...