kilronan Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Hvis målet er å gjøre denne bilen så stygg som mulig så er det jo bare å gratulere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Jo kjører rundt sån men bare for kødd, og jo hadde store planer men har mer lyst på facelift og orker ikke bygge om baklyktene syntes de er så smale og usmakelige men men.. så nå sikler jeg etter noe nyere noe innen sommeren, antageligvis en e46 320D touring 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 jo takk, er ikke ferdig med og styggifisere den enda kilronan.. fant masse chrome decal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Noen som har lyst på decals forresten ? kan skaffe hva som helst!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 ...men understell og motor er fint, ikke rust eller nesten Slike beskrivelser er det beste jeg vet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 jeg tror dere er skikkelige misunnelige på bilen jeg, et rullandes mesterverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 er den styggeste e30'n jeg har sett.. som jeg sa til deg tideligere i dag når du masa om atte vi skulle ut å råne i byen, viser meg faen ikke i den bilen din offentligt der folk kan se meg hvis ikke jeg har finlandshette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 haha fått så mange artige blikk, politi stoppa t.o.m opp i dag og kika, ser ut som folk er veldig interissert i og se hva som står bak pga kjører helt opp i ræva mi så ser jeg på keften demmes at dem leser hva som står der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 :edit: dobbel post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Tviler ikke på at den drar litt oppmerksomhet Syns det var litt kult gjort, har sett det værre Er jo bare til å ta av igjen uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Tviler ikke på at den drar litt oppmerksomhet Syns det var litt kult gjort, har sett det værre Er jo bare til å ta av igjen uansett... Jepp.. har masse mer som skal på, men veit ikke om jeg tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Joda er vel bare å få de på.. Du sklir jo rett inn på russetreffa til våren med den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 gjør nokk det men må være forsiktig med kjøringa mi nu da er veldig lett gjennkjennelig, men 1 ting jeg har merka nå er at alle skal kappe med meg men men ikke lenge igjen jeg har bilen.. sett meg ut ny bil nu : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1424585 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Jaja.. Audi hadde faktisk vært mitt valg og om jeg ikke skulle hatt BMW som neste bil. Så ikke så dum ut den, nok effekt og Hmm... tror du må kjappe deg litt om du skal ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 tror jeg og bare redd at lappen ryker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå