Gå til innhold

Handle dekk via nett?


superbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Handlet derifra for en mnd siden, ikke noe og utsette på de. Men pga manglende oppfølging av kjøpet(fikk aldri noen mail tilbake om leveranse tidspunkt eller når pakka var sent). Ringte derfor til kundetlf deres og der snakket jeg med ei utenlands dame som ikke kunne kommunisere noe spesielt godt på verken norske eller engelsk, men pakka kom ikke lenge etter! Opplegget virker litt useriøst, men jeg er strålende fornøyd, og kommer til å bruke de senere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkskift og dekkonline.com er absolut ikke det samme nei. Men jeg har i allefall kun god erfaring med Dekkonline. Fikk mail da dekkene ble sendt. Fikk ingen leveringsdato på mail, men sendte dem mail og spurte og fikk mail tilbake (på norsk) med leveringsdato. Dekkene ankom Tollpost etter 5 dager eller noe, så jeg reiste heller dit og hentet dem, de det enda var 3 dager til Tollpost skulle kjøre dem på døra mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull gull :D Siden dere sier at det er bra så bestillte jeg meg dekk nå 8)

kjøpte disse: 4 x 215/45 R17 87V (So), TNG Star Performer, UHP. utifra den dekktesteren som er linka på seiden deres, så kom disse bedre ut i test enn pirelli dekka :D vet ikke hvor mye jeg skal stole på det men 8)

Skal jo ikke kjøre noe på bane osv, så det holder i lange baner til mitt bruk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...