geirauer Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Takk Håper det blir nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Felgene passet meget bra! Blir perfekt med litt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Litt drit det der med vifta! Hadde en lignende episode for 2 år siden. Men da var det så gale at vifta spiste seg gjennom radiatoren og vannpumpa var i 4 deler Tøff bil du har! Kommer til å bli enda tøffere når du får senkesettet på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 huffda.. hørtes ikke heldig ut Ja håper det blir bra men skulle ønske jeg heller kjøpte 9x16" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 For di som bryr seg så fikk jeg akkurat montert di nye handbrekkvaierne Endelig kan jeg parkere der hvor jeg selv vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Så var senkinga montert. Var ute å tok bilder ilamme en kompis så jeg linker bare vidre til den tråden. Så hvis noen er intresserte å se så går dere inn her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=51080&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Ser der ja! Dette begynner å bli virkelig bra! Liker retningen dette går i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Det ble lekkert! Håper du holder den orginal og fin som den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Takk takk Jeg skal ikke gjøre så mye mer med den nei. Det eneste jeg kommer på sånn utseendemessig er nye baklykter pga dem jeg har nå ikke helt tette Passer faceliftlykter bake på min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Nå har bilen din blitt lekker! Hold den slik Facelift baklykter passer dessverre ikke... Hvordan er den forresten å kjøre med 60/40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 heh det er konge bilen er stiv og fin. Subber ikke, tar ikke nedi. Så jeg er kjempefornøyd hm. Må få tak i nye lykter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Mye å velge på i lykter Personlig liker jeg disse Du kunne ikke tatt et nærbilde av hjulbuen forran/bak slik at jeg får sett skikkelig hvor lav den blir med 60/40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 dem var fine. hvor selger dem di? er det nært nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Nært nok ja Hva er ET på felgene dine? og hvor breie? Lurer på 60/40 serru Lyktene selges på http://norway.schmiedmann.com/index2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 7,5"x17" ET 30 +5mm spacer fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå