ez_mei Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Hvor får man kjøpt disse til en grei pris? Som passer til 99 mod e46... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Sjekk på GS bildeler, tror de har den. http://www.gsbildeler.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 trur de har på motortechnik: http://www.motortechnik.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Hvor får man kjøpt disse til en grei pris?Som passer til 99 mod e46... Noen som vet? Hva er det som skjer? Hvorfor vil folk sette på en felg som er designet til en Banglebil på en bil fra en helt annen epoke? Nå er det mulig jeg er en smule for opptatt av detaljer, men jeg synes alle biler blir penest med felger fra samme tidsepoke som bilen. Gjerne også i tidsriktige dimensjoner. Hvorfor noen gidder å presse 19" på en E36 er en gåte for meg! Det passer rett og slett dårlig! M-felger i 17" fra samme tidsrom er jo mye penere.. Ser også på e90post.com at mange vil ha M6 felgene på sine 3serier. IKKE pent, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ez_mei Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 Det er ikke det denne posten handler om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ez_mei Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 og når har det vært snakk om e36 her? start en egen post du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Ja, jøss... Beklager at jeg kom til å tråkke deg på tærne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Er litt bekymret for at dette blir no felger alle skal ha :S Ser det er mange som har kjøpt og ønsker å kjøpe disse (inkl. meg). Så blir litt usikker på om jeg skal kjøpe slike nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Kan jo kjøpe de e46 "facelift" felgene i steden, er like men ikke helt Venter på mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeven Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 burde være lov å kjøpe de felgene man selv vil. Selv synes jeg de er sinnsykt fete! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 espen, har ikke du akkuratt kjøpt deg hus å driver å pusser opp?? åsså skal du kjøpe deg felger? altfor mye penger du!hehe btv, e36 felgene passer på e46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ez_mei Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 eier jo bare halve huset vet du Ola!!! Men alt for mye penger har jeg vel ikke! Da hadde jeg ikke drømt om felger, da hadde jeg kjøpt på dekkmann på rudshøgda med det samme!!! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå