Zwirc Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Hei Noen her som har tips til fin og ikke for dyr styling til bmw e36? Tenkte å kjøpe pakke: http://bsbildeler.no/butikk/images/imag ... jpg&w=5000 Hvis ikke http://bsbildeler.no/butikk/images/imag ... jpg&w=5000 Gjerne si hva dere synes om disse og kom med andre tips Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 fikk ikke til å lese av noen av de linkene du la ut men jeg synes ikke noe annen styling i verden, enn bmw's egen Mtec passer til E36 ihværtfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Omg Monster styling kjøpt deg m tech. den siste linken din var jo litt mtech iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 hmm vet ikke jeg men da jeg lasta ned de linkene kom det opp et bilde av en dame? mtech er vel den fineste stylinga til e36 ellers så er rieger infinity en mulighet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Trenger egentlig ikke en hel pakke for å få bilen fin. For å gjøre det enklest mulig: felger, senk og ny front! Gjør enormt mye på en bil hvis du får gjort dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Rart at noen får sett linkene og noe ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 kansje jeg bare hiver på en mtech front hvis jeg finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Men lakker bilen for all del helt ned. Ser ikke bra ut med svartgrå skjørt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Vet ikke hvor mye tid du har tenkt å bruke og kunnskap ang tilpassing. Men tror ikke du får mye hos bs som passer rett på.. man får hva man betaler for.. Jeg betaler heller de 5175kr inkl frakt for komplett org M3 front hos schmiedmann enn 13-1400 for bsbildeler sin "m3 front" Selv om økonomien heller tilsier den siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 du får det man betaler for?? Bullshit.. Vil det si at du tror Seidl Widebody E46 conversion kittet til E36 passer rett på siden det koster 45000?? Selv har jeg langa ut nærmere 18000 i styling fra Rieger nå.. Og det passer jævli dårlig.. Men dette visste jeg.. Likvel.. Den fangeren jeg hadde for ett år siden kostet 2000, og den var den MYE bedre passform på.. Styling er styling, og selv den samme fangeren kan variere mellom hver gang du kjøper den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 du får det man betaler for?? Bullshit.. Vil det si at du tror Seidl Widebody E46 conversion kittet til E36 passer rett på siden det koster 45000??Selv har jeg langa ut nærmere 18000 i styling fra Rieger nå.. Og det passer jævli dårlig.. Men dette visste jeg.. Likvel.. Den fangeren jeg hadde for ett år siden kostet 2000, og den var den MYE bedre passform på.. Styling er styling, og selv den samme fangeren kan variere mellom hver gang du kjøper den.. Jeg mente vel egentlig orginal bmw var det som passet best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 er det org M plast. variere ikke passformen fra gang til gang bare så det er sakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Jeg syntes m-tech/rieger stylinga er kulest til e36. Men mye annet kan være kult også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå