integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 får bumpe denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Ingen som har sett noe til gullet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Han som stjal bilen må jo ha kjørt gjennom bommen til parkeringen. Sjekk med parkselskapet ang video av utkjøringen. Lykke til! Bimmers.no skulle hatt en "oppgjørspatrulje" som tok rotta på slikt pakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Han som stjal bilen må jo ha kjørt gjennom bommen til parkeringen. Sjekk med parkselskapet ang video av utkjøringen.Lykke til! Bimmers.no skulle hatt en "oppgjørspatrulje" som tok rotta på slikt pakk... Melder meg gjerne inn i den "oppgjørspatrulen" jeg:P folk som stjeler begynner å gå med kraftig på nervene..politiet er jo udugelig så man må jo nesten ordne opp selv, leke egen detektiv:) Tyveri og hærverk, styggedom altså! Håper du finner igjen bilen din, og i tilnærmet lik stand som den var i. Er jo latterlig at folk skal ha så lite å gjøre at de drar å tar andre sine ting som de har jobba å slitt for å få kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Var ikke kamera på den parkeringen jeg sto på, eneste som var uten selvsagt. Politiet har jo selvsagt også henlagt saken pga bevisets stilling, er jo ikke så rart når en har fuck all å forske ut ifra. Har et lite håp om at en eller annen tar i bruk mobilen slik at den kan spores... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Noen som tilfeldivis har hørrt/sett noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Fin bil, synd med slike drittsekker som ikke kan la ting stå i fred. Holder alltid øynene åpne for alt av E30 på veiene, så legger garantert merke til denne hvis jeg ser den. Bor på sola. Så jeg skal holde øynene åpne Ut i fra avataren din, så er det du som har tatt den I kid, I kid !! Vet at det ikke er samme bil. Men som flere andre her har sagt allerede så ville jeg sjekket med flyplass-sikkerhetsfolk og sett om de har noe opptak fra overvåkning. Håper virkelig du finner den igjen !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Kunne vel og sjekke med bompenge-selskapet. Kan jo være di har kjørt gjennom med brikka di, eller kjørt ulovligt...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 .............dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 Har sjekka både parkering selskapet og bompeng, ingenting funnet ut av det desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 finn ut hvem det er.. så krøster du trynet hans!! neste gang.. så skaffer du deg en netcom telefon med buddy så kan du se hvilken sentral den er nermest til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Fremdeles ingen som har hørrt/sett noe? Felgene er rimlig sjeldne som sto på den 8*15 med et12 (innpress) Så det er ikke så mange biler utenom e30 de går på. Var piggfrie vinterdekk på de. Var også greenstuff bremseklosser på den og EBC skiver, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå