jcvold Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 jeg kjørte bilen ned til skolen isted,er ikke langt,så motoren blei ikke varm.parkerte Da jeg sku starte igjen kom det en merkelig hylelyd,og virka som starteren sleit! så starta den,men virka som den gikk på 4 sylindre eller noe,og stoppet ganske med en gang jeg kikka under panseret,men kune ikke se noe,annete enn litt olje på toppen av oljefilteret,et par dråper.jeg prøvde å tighte den oljefilter-bolten,men den var fast og fin. jeg prøvde å starte igjen,men da kom en viftereim-hylelyd,og det kom hvit røyk fra under panseret! da gav jeg meg. noen ide om hva det kan være?? er en 95` 325is med automatgir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Ser du noen lekasje under bilen? Var borti noe lignende en gang og da var det vannpumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 var helt tørt under bilen.og den har akurat hvert på oljeservice på BMW verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Kanskje akkurat der feilen ligger... Men noen diagnose tør jeg ikke stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Sjekket om det er olje på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 min går på 4 sylindre, går fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 har funnet og løst problemet. Kompressoren til airconditionen hadde låst seg (funka ike likevel),sånn at den reima som går fra motoren og bort dit,måtte dra seg over et hjul,som ikke gikk rundt.derfor kvinelyden og den hvite røyken. så vi løste det ganske enkelt ved å fjerne hele reima. så nå maler den som en 6 sylindra kattunge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 Det har vel ingenting å si at jeg fjerna den reima,untatt at jeg ikke har A/C ? den funka ikke alikavel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå