eidarj Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Lurer på å kjøpe en 96 318tds touring som er gått rundt 200k. noen som har noen erfaringer med disse? eventuelt hva må jeg se opp for. kjente feil og mangler osv. takknemlig for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 jeg så på en 318tds 97modell. Den hadde gått 313.000. Jeg ble anbefalt å ikke kjøpe, etter å ha vært på bruktbiltest med den. Var ulyder i motoren, og mye feil på den, bl.a utslitte skiver ol. Tror jeg har en tidligere tråd om da jeg drev og så på den bilen. Søk på jensemann23:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Du kan få kjøpe min, 96 modell, 230k, nyoverhalt motor, nylig eu.godkjent.. Pm for mer info- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Det er skrevet ganske mye om denne modellen her inne... gjør evt. et kjapt søk på "318tds" eller "318" and "tds" (begge uten gåseøyne)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå