CoUMa Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Hei Skulle skifte bremseklosser bak på min e34 går. Hadde bestilt dette settet i fra motortechnik.no. Men de klossene var større enn de jeg hadde på bilen min. Kan jeg ha fått feil klosser? at disse var for bruk på bremser fram? eller er det de samme klossene rundt hele bilen. trenger litt hjelp her Link to comment Share on other sites More sharing options...
StianA Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 ring til motortechnik.no og forhør deg om de kanskje har sendt deg feil klosser da vettu;) er i hvertfall en liten veiledning;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny M Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Hei Skulle skifte bremseklosser bak på min e34 går. Hadde bestilt dette settet i fra motortechnik.no. Men de klossene var større enn de jeg hadde på bilen min. Kan jeg ha fått feil klosser? at disse var for bruk på bremser fram? eller er det de samme klossene rundt hele bilen. trenger litt hjelp her Størrelsen på selve bremsebelegget kan variere fra merke til merke, men festene er jo de samme. Har du prøvd om de passer? Hvis ikke, så har du selvfølgelig fått feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoUMa Posted March 16, 2007 Author Share Posted March 16, 2007 Fant feilen...hadde bestilt klosser til en E32. klondrianen som jeg er. Sendte epost til motortechnik og forklarte problemet...nye bremseklosser er allerede sendt..det kaller jeg service Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonescream Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Om du gidder å lage en liten gjør det selv guide, inkludert med litt bilder hadde det vært fint. Sikkert andre (før eller senere meg og ) som skal gjøre samme operasjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts