jumpin Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Er det nokon her som veit om desse felgane passer på E34? Om dei finnes i boltsirkel 5-120....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Det hadde vært veldig kjekt å vite! ..synes di var RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Ja, disse felgene får man i 5x120 og 5 serie inpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Ja, disse felgene får man i 5x120 og 5 serie inpress. jaha? Hvor får man kjøpt di da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 vet at sharif har de =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 vet at sharif har de =) Thanx! ..Får håpe di ikke er alt for dyre da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Ja, disse felgene får man i 5x120 og 5 serie inpress. jaha? Hvor får man kjøpt di da? Man får kjøpt de hos blandt annet Sharif til rundt 13 000 i 19" mener jeg å huske. Personlig ville jeg styrt unna han, men det er en annen diskusjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Ja, disse felgene får man i 5x120 og 5 serie inpress. jaha? Hvor får man kjøpt di da? Man får kjøpt de hos blandt annet Sharif til rundt 13 000 i 19" mener jeg å huske. Personlig ville jeg styrt unna han, men det er en annen diskusjon.. Pene felger! Har du dårlige erfaringer med handel fra sharif da eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Dårlige erfaringer..? Det er bare fornavnet.. Mine grunner for at jeg ikke handler av han. - Bestiller ABC dekk, får DEF dekk. (Sharif sier disse er like gode om ikke bedre) - Skaffer ikke produktene man har bestilt og forhåndsbetalt på - Elendig kundeservice - Lover og lover, men holder det aldri - Gamle dekk i felgpakken - Cromekant på felger flasser av Dette var noen få grunner til at jeg ikke handler av han. Har et par andre litt store, men de velger jeg å holde for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Personlig ville jeg styrt unna han, men det er en annen diskusjon.. + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 ok, såpass.. hmm..da bør jeg nok revurdere dette..! Får man kjøpt disse felgene en annen plass da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 http://debatt.sol.no/show.fcgi?category ... 0001542734 Kanskje man bør revurdere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå