Mikaelft Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 Hei. Ser man egentlig forskjell med sånne megablue ultrawhite pærer kontra de orginale? Ser Biltema selger sånne megablue som skal gi meget hvitt lys.
kilronan Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Hei.Ser man egentlig forskjell med sånne megablue ultrawhite pærer kontra de orginale? Ser Biltema selger sånne megablue som skal gi meget hvitt lys. Biltema sine SuperDuperBlue-pærer er bare noe drit. Philips og Osram sine Blue Vision og Cool Blue-pærer gir begge bra lys, men er heller ikke spesielt xenon-aktige i fargen. Hvis det kan være aktuelt å bestille pærer pr. postordre så kan jeg atter en gang anbefale SuperWhite-pærer fra SPP. Disse holder absolutt det de lover. Bra lys og fin hvitblå farge. Ikke dyre heller.
Mikaelft Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Skrevet Mars 17, 2007 Ser bra ut, hva med Philips Diamondvision på 5000k ? De er ikke engang lovlige i europa:)
P.O.M. Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Jeg har bestilt pærer her: http://www.autolamps-online.com/index.htm
Robin_Isak Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Har en jobb der jeg har solgt endel pærer de siste årene. De pærene vi har solgt som vi har fått flest tilbakemeldinger på er Phillips power2night. De vant en test for t års tid siden i ett eller annet svenskt blad. Har prøvd de selv og syns de er veldig gode.
Mikaelft Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Jeg har bestilt pærer her: http://www.autolamps-online.com/index.htm Har de prøvd diamondvision? Er det H1 i tåkelys, H7 for nærlys og H7 for langlys?
P.O.M. Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Jeg har bestilt pærer her: http://www.autolamps-online.com/index.htm Har de prøvd diamondvision? Er det H1 i tåkelys, H7 for nærlys og H7 for langlys? Jeg bestilte de for noen dager siden, har ikke mottatt de enda. I min E34 520I så skal det være H1 i alle lyktene (nær/fjern/tåke lys).
Mikaelft Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Jeg har bestilt pærer her: http://www.autolamps-online.com/index.htm Har de prøvd diamondvision? Er det H1 i tåkelys, H7 for nærlys og H7 for langlys? Jeg bestilte de for noen dager siden, har ikke mottatt de enda. I min E34 520I så skal det være H1 i alle lyktene (nær/fjern/tåke lys). Har du fått pærene dine?
P.O.M. Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Jeg har bestilt pærer her: http://www.autolamps-online.com/index.htm Har de prøvd diamondvision? Er det H1 i tåkelys, H7 for nærlys og H7 for langlys? Jeg bestilte de for noen dager siden, har ikke mottatt de enda. I min E34 520I så skal det være H1 i alle lyktene (nær/fjern/tåke lys). Har du fått pærene dine? Ja da har jeg fått montert og prøvd disse "super pærene". Jeg må vel si at de ikke innfridde mine forventninger når det gjelder lyskvaliteten. Lyset ble ganske blått (og tøft å se på) men jeg tror de vanlige klare pærene gir bedre kjørelys i mørket. Kanskje disse blå pærene er bedre om vinteren i snø føyka?
-Roger- Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Hei.Ser man egentlig forskjell med sånne megablue ultrawhite pærer kontra de orginale? Ser Biltema selger sånne megablue som skal gi meget hvitt lys. Biltema sine SuperDuperBlue-pærer er bare noe drit. Philips og Osram sine Blue Vision og Cool Blue-pærer gir begge bra lys, men er heller ikke spesielt xenon-aktige i fargen. Hvis det kan være aktuelt å bestille pærer pr. postordre så kan jeg atter en gang anbefale SuperWhite-pærer fra SPP. Disse holder absolutt det de lover. Bra lys og fin hvitblå farge. Ikke dyre heller. Jeg bestilte disse pærene fra spp... Har ikke fått montert de enda! Trodde det var en og en pære, så jeg bestilte 2 og fikk 4
Vegard Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Har akkurat kjøpt diamondvision til min bil og de kan anbefales!! Helt hvitt lys med kanskje en liten dråpe blåfarge, men det må være meget lite isåfall. Kan i allefall anbefales til de som har xenon nærlys/fjernlys. For dette må være noe av det nærmeste du kommer, selv om de ikke har samme effekt, og de vil passe bra i grøftlys osv.
larserso Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Hei.Ser man egentlig forskjell med sånne megablue ultrawhite pærer kontra de orginale? Ser Biltema selger sånne megablue som skal gi meget hvitt lys. Biltema sine SuperDuperBlue-pærer er bare noe drit. Philips og Osram sine Blue Vision og Cool Blue-pærer gir begge bra lys, men er heller ikke spesielt xenon-aktige i fargen. Hvis det kan være aktuelt å bestille pærer pr. postordre så kan jeg atter en gang anbefale SuperWhite-pærer fra SPP. Disse holder absolutt det de lover. Bra lys og fin hvitblå farge. Ikke dyre heller. For meg så ser det ut som den nye pæra er montert på høyre side, men at den originale i venstre side lyser opp mest av veggen?
Mikaelft Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 Har akkurat kjøpt diamondvision til min bil og de kan anbefales!!Helt hvitt lys med kanskje en liten dråpe blåfarge, men det må være meget lite isåfall. Kan i allefall anbefales til de som har xenon nærlys/fjernlys. For dette må være noe av det nærmeste du kommer, selv om de ikke har samme effekt, og de vil passe bra i grøftlys osv. Få gjerne ut bilder =)
Christopher Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Hva skal du ha pærene til? Er jo noe som heter Xenix eller noe , men er vel 100W og kan vel kansje bli litt varmt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå