Søreng Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Som topic sier! Må ha meg nye sko til bilen! Har felgene, men trenger nye dekk.. Noen som har noen plasser og anbefale her i stavanger? Dim. er 225/35/R19 Hvis det spiller noen rolle eller noen lurte på det Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 www.megahjul.no BILLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Hør med Bil & Anleggsdekk rett over veien for jobben min. Handler alltid der. greie priser. Men ikke kjøp de som ligger og venter på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Ok, skal en tur til bavaria i dag og hente noen deler, så da tar jeg turen innom der også! Takk for tipset! Kjenner jeg må få meg sommerdekk nå så felgene kan komme på! EDIT: "Tilbud" hos megahjul Tilbud 17344 19" 225/35R19 til BMW 7.930,- Aiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Da har jeg hatt runden i dag og vert innom tre forskjellige sjapper.. CI service (megahjul), Bil & Anleggsdekk og dekkbutikken rett over patrioten på mariero.. Billigste plass ble megawheels med 7200,- inkl alt, men når jeg ringte etter runden og skulle bestille fikk jeg et eller aent "sekretøs" som sa de ikke kunne få dekkene før 20 Mai Leit! Så spørs om jeg må ta en tur utom ci service å prøve å se om jeg kan få de før :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå