BalleKnalle Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Ja, nå er kvalifiseringen akkurat ferdig og med gode nyheter for de med BMW-briller Nick Heidfeld på P3 og Kubica som nr 5. Kan bli veldig spennende i morgen. Söndag 18. mars: TV3: 03:45-05:55 Direkte: Australia Grand Prix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Weeh! Skal sitte oppe og se på jeg i alle fall. Spent på hvordan Raikkonen gjør det i rød bil også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Jaja.... Da var det hele over. Heidfeld var rask i starten og klarte å komme seg opp på en 2 plass ut fra startblokkene. Men etter en tidlig pit ble det ikke det helt store.... Men en 4. plass til Heidfeld og BMW i dag er jo en begynnelse. Synd at Kubica måtte bryte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Ser lovende ut. Blir nok ikke helt som i WTCC, men kommer de på topp 5 er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Tror nok BMW kommer til og hevde seg bedre og berde etterhvert Men må si at i F1 så har jeg bestandig holdt med Ferrari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå