BalleKnalle Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Ja, nå er kvalifiseringen akkurat ferdig og med gode nyheter for de med BMW-briller Nick Heidfeld på P3 og Kubica som nr 5. Kan bli veldig spennende i morgen. Söndag 18. mars: TV3: 03:45-05:55 Direkte: Australia Grand Prix
Andycam Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Weeh! Skal sitte oppe og se på jeg i alle fall. Spent på hvordan Raikkonen gjør det i rød bil også.
BalleKnalle Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Jaja.... Da var det hele over. Heidfeld var rask i starten og klarte å komme seg opp på en 2 plass ut fra startblokkene. Men etter en tidlig pit ble det ikke det helt store.... Men en 4. plass til Heidfeld og BMW i dag er jo en begynnelse. Synd at Kubica måtte bryte....
Lars89 Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Ser lovende ut. Blir nok ikke helt som i WTCC, men kommer de på topp 5 er jeg fornøyd.
D.C.V Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Tror nok BMW kommer til og hevde seg bedre og berde etterhvert Men må si at i F1 så har jeg bestandig holdt med Ferrari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå