02dag Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Hei, driver og sveiser på bilen min, men har liten erfaring med dette. Når jeg skal pusse ned sveisesømmene så har jeg til nå brukt vinkelsliper med ei pusseskive på. Men denne tar fryktelig mye av stålet rundt, så jeg må være veldig forsiktig og bare ta på sveisesømmene. Dette blir selvfølgelig ikke så veldig pent etterpå, men jeg prøvde helt tilfeldig å bruke en gammel pex jeg hadde liggende, og dette ble veldig bra. Nå er pexen ikke helt ideell da den har en ganske svær kropp. Jeg husker at det var noe som het negerkuse, unnskyld uttrykket, men jeg er usikker på hva dette er for noe og har liten lyst til å gå i butikken for å spørre etter dette. Er det noen som vet hva dette er. Mener det er en svart, myk skive som former seg etter det du pusser. Noen som kan gi litt mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Vil anbefale stålbørste til vinkel sliper jeg.Funker jævlig bra,og holder mye lenger enn negerkuse.Vet ihvertfall at de har på biltema.pass på å evt få tak en en som tåler over 10 tusen rpm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Dette er ei negerkuse. Det absolutt ikke noe å slipe sveisesømmer med, kun til å ta lakk med denne. For å slipe sveisesømmer brukes best en bandsliper som er f.eks luftdrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 hm,jeg trodde dette var ei negerkuse : http://www.exposedwife.com/world/19/07.jpgdette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Hehe.. det er vel den som kom først hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 hm,jeg trodde dette var ei negerkuse :http://www.exposedwife.com/world/19/07.jpgdette HAHA! Nå lo jeg hardt *Kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 en neger kuse er bare til å ta lakk og rust med, bruk en vannsliper (båndsliper) som er luftdreven du funker veldig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 sydhavskuse i desse antirasistiske dager!! hehe!! bruk lamellskive viss du absolutt må slipe sveiser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 hm,jeg trodde dette var ei negerkuse :http://www.exposedwife.com/world/19/07.jpgdette Ehh...hvor er Dreamtown, Norway?? Navigasjonen min finner ikke frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Ehh...hvor er Dreamtown, Norway?? Navigasjonen min finner ikke frem Hehehe... jeg får kun frem "Danish Pussies" from Aarhus... det er sikkert de samme bildene dere ser.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hehe, mange fine forklaringer her. Negerkuse har vi da altså fått rede på hva er for noe, så nå hadde det vært fint med noen gode forslag for de sveisesømmene. Noen sveisesømmer må dessverre pusses. Dette gjelder særlig de som man kan se etter at bilen er lakkert. Lamelldisk er foreløpig det beste forslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 jeg pleier å bruke sånn lamel skive... helst litt slitt ei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Ehh...hvor er Dreamtown, Norway?? Navigasjonen min finner ikke frem Hehehe... jeg får kun frem "Danish Pussies" from Aarhus... det er sikkert de samme bildene dere ser.... Får faktisk opp i fra Troms fylke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Ehh...hvor er Dreamtown, Norway?? Navigasjonen min finner ikke frem Hehehe... jeg får kun frem "Danish Pussies" from Aarhus... det er sikkert de samme bildene dere ser.... Får faktisk opp i fra Troms fylke.. Noe sier meg at dere ikke får sett det riktige bildet, men bare blir videresendt til div. reklame... Nettleser innstillinger er fine greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Juks alt det der. Vet jeg skulle se en bilfilm her hjemme,og fikk opp ei lara croft look-alike dame her hjemme.Det sto at hu bodde i løten eller hamar. Da jeg var i ørebro,fikk jeg opp bilde av akkurat samme dama,men denne gangen sto det at hu bodde rett utenfor ørebro.Skal sikkert bare presse noen penger ut av en vår-kåt datanerd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå