Even Tveter Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Jeg har det forran på fangeren jeg, hadde en i bakruta også, men den falt av. Regner med at Gunnar tar med ting fra webshopen til Rudskogen 18.mai så da blir det noen mer klistermerker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 har bimmers.no merke i bakruta. et speilvendt ett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Jeg hadde klistremerker i hver siderute bak. Men måtte fjernes da jeg tonet rutene, gjerne jeg skulle hatt nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 har et på bakruta nå1 men det blir borte når jeg monteren acs sin taksenker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 har skiltholdere og ett klistermerke i den eine sideruta bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Har bestilt skiltholdere, så det kommer på til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Yes, har både bimmers klistremerker på sideskjørtene og skiltholder fremme. (bmwccn bak). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 BMWCCN skilt holdere på meg, og slik i bakruta: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Skiltholdere og vest på meg! Mulig det blir kjøp av stickers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 har bestilt stickers jeg å, men ikke fått de enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Har bimmers klistremerkene liggene på rommet jeg.. De skal på bilen med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 har ett merke i hvert sidevindu bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 bimmers merke i bakruta og vest og bmwccn skiltplater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 har bimmers skiltplaten liggende i bagasjerommet må satt den på imorgen. klistremerker vurderte jeg, men har liksom ikke noe sted å sette det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå