bmwsel Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Noen som vet om det går å ettermontere solgardiner i bakdørene på en E39 2001 modell? Eventuelt noen som vet pris??
Andreas1 Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Alt går an... Her er deleskjemaet på hvilke deler du trenger til solgardinen. Prisen angir bare selve gardinen så du må ha alle klipsene etc også, i tillegg til ny list øverst på dørsiden.
sondre Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Jeg spurte et BMW-verksted om det samme og jeg fikk til svar at jeg måtte bytte hele dørtrekket i tillegg, men hvis det er som Andreas1 sier at en bare behøver å bytte listen på toppen av dørtrekket må jeg si at det frister litt mer...
Andreas1 Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Kan nok stemme som BMW sier at du bør byttehele dørsiden , men en tidligere bekjent laget til denne festeanordningen selv ved å slisse inn spor i overkant på dørsiden som gardinen gikk igjennom og det fungerte bra for han (han hadde de uansett oppe hele tiden). Husker ikke om han hadde diskanter og/eller hva han eventuellt gjorde med dem. Han skrudde fast gardinen innenfor dørsiden og fikk laget seg et spor hvor han satte inn listen som gardinen går igjennom og fikk alt til å fungere fint. Er gardinen montert fra fabrikk originalt tror jeg den øvre delen av dørsiden og den vertikale stolpen er tykkere og litt mer kantete. Om dette er den beste måten å gjøre det på vet jeg ikke, men det gikk iallefall. Til gardinen for det lille vinduet må du imidlertid bytte alt. Finner ikke verken varenr eller bilder av dørsider klargjort for gardiner .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå