Eika Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 er noen skruer på forstillinga som sitter noe jævli.. har prøvd med 1meter lang latmannsarm og en svær muskelbunt for å løsne den men det hjalp ikke... noen som har noen andre gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Jeg brukte en jekk engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 rustløser eller wd-40 i store mengder, og la det stå lenge. Spray gjerne på noen dager i forveien, men det er antagelig for seint nå da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 varm skruen helt rød viss du har en brenner og skru den rett ut det hjelper altid elr bare borre den ut md en grisepikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 bruk slag verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 wd40 og litt tålmodighet. Skralle og 6kant pipe, ikke 12kant. Hjelper ikke det få tak i en muttertrekker og kompressor. Enda ingen bevegelighet i bolten er det bare å finne frem drillen edit: som nevnt over og, varme kan også hjelpe, eller rett og slett gi den noen slag med hammeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 får prøve å varme den, slå med hammern så bruke muttertrekkern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Prøv også og skru den feil vei bittelitt. Bare så den blir forsøkt vridd litt om du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 prøvde å slå med hammer, varme den godt, slå litt mer så bruke muttertrekkern men de skruene har bestemt seg for å sitte tom for wd40 men får handle det føre jeg reiser på jobb i morra kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Muttertrekkeren bør vel også være en av litt størrelse. Ikke de billigste hobbytrekkerne med 5l kompressor til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 varme, bank å slå, så mutter trekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 brukte 2meter lang latmannsarm i stad og da vrei jeg bare istykker hue på skruen :/ så blir vel til atte jeg må fram med vinkelslipern selv om det suger bigtime siden jeg må få montert forstillinga til 540'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Varm opp mutteren til den er rødglødene, så sprayer du på med is-spray. Forhåpentligvis vil mutteren sprekke/knekke.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Den er ikke skrudd links den mutteren din da? Dumt spørsmål kanskje men har selv brent meg på dette en gang! -Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Hvilken skrue er det snakk om her egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå