Oderschvank Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 da har jeg også fått meg min første bmw. bilen ble en 520i e34 som er gått 170 000. heiv nylig på sommerdekk og vaska den i dag, så jeg fikk tatt litt bilder av den. Monterte netopp nye baklykter og klarglass blinklys foran. Ting som skal gjøres er: -Angeleyes -Senke 40/30 -Soting av vinduer(kanskje) -Lakkering -Powerfilter (er bestilt) -Effektanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 ojoj... pen e34...!! hvilken farge er det du har der... så meget strøken ut!! gjor seg med nye lykter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Denne var grom ja! Likte fargen veldig godt jeg og. Felger og senk, så er den i boks! Så dønn strøken ut jo;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Flott farge. Moderat senking + noen fine felger, så har du en grom bil. Men hva er det som skal lakkeres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Nydelig farge, er det orginal fargen? V8 front, 2x76mm runde enderør, lakkere fangere helt i bilens farge(evt. bytte til M5 fangere) og noen fete 18", så blir denne "over the top" . Liker "ting som skal gjøres" lista di, utenom soting av vinduer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 farger er Azurblau( tror det var det som sto i panseret), og ja fargen er original. spørs om jeg skal lakkere nå som jeg fikk så mange positive tilbakemeldinger på fargen er 3 bittesmå rust flekker på hele bilen, ellers er den i tipp topp stand. blir nok noen fete 18" felger utpå sommeren en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 meget pen farge.. De nye lyktene gjorde seg.. V8-front er fancy Likte heller ikke tanken på soting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Forøvrig liker jeg disse lyktene bedre . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 er ikke sikkert det blir soting G-A, må se hvordan det blir med senking og felger først, vil ha clean look på bilen. De lyktene der ble for "runde", så ikke ut som bmw baklykter, nå har ikke jeg sett dem på en bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Den så pen ut. Veldig pen farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Lekker farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Pen E34! Det eneste du må gjøre er å hive de lyktene du har, og kjøpe deg slike lykter som nedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Pen E34! Det eneste du må gjøre er å hive de lyktene du har, og kjøpe deg slike lykter som nedenfor Helt enig! De baklyktene som står på får meg til å tenke Volvo av en eller annen grunn... Bilen har forøvrig flott farge somhar blitt nevnt tidligere i tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Pen bil med nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Meget pen bil og fin farge. Men jeg likte heller ikke baklyktene. Minner også meg om Volvo. Skaff deg noen som er slik -Anders- har bilde av et par poster over her. Kler bilen mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå