knut_olestad Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Noe som kan gjøre bilen bedre er at du gir den til meg Nydelig bil, virkelig noe å være stolt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 takk for det:) Har tenkt litt på dette med mørke frontlykter, men jeg tror jeg starter med å montere de originale lyktene i første omgang, åså får jeg se om jeg finner noen Sorte frontlykter i god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 Heiv på sommerfelgene i dag, senk kommer på iløpet av neste uke. Imorgen blir det polering på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 heiv på original lyktene i dag, fikk også polert den og waxa den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Den er så fet med de felgene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 vurderes solgt til fordel for e39 523/528! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Sprova Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 takk for det:)Har tenkt litt på dette med mørke frontlykter, men jeg tror jeg starter med å montere de originale lyktene i første omgang, åså får jeg se om jeg finner noen Sorte frontlykter i god kvalitet. sorte lykter finner du på www.koed.no har tengkt å kjøpe meg slike selv søk på: www1577 pris ca. 2300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Sprova Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 hvilke fælger er det du har der? dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 ligna på rondell med det er vel ikke det, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 er rondell felger ja. 8"x18" og 10"x18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 bildeupdate: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 tenkt i pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Pen E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Selger den for 40 000 uten felgene, er alu felger på sommer og vinter med gode dekk som følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå