GooraN Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Da har altså jeg også kjøpt meg en bmw, hadde tidligere en nissan primera, men ettersom det ikke gikk bra nokk måtte jeg ha no ordentlig Gikk til innkjøp og fant en e30 cab. Noen bilder: Da er det bare å vente på finværet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 så jo pen ut den:) men var noe svær den antennen:Phehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Synest faktisk at den antenne var litt kul eg... Vanvittig flott bil... Meir informasjon om bilen? Km.stand, årsmodell, motor, pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Gratulerer med bimmern E30 cab er nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Pen bil, men er ikke noe stor fan av rieger gts jeg da men. ser for meg at den hadde blitt myyye penere med m-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Pen bil, men er ikke noe stor fan av rieger gts jeg da men. ser for meg at den hadde blitt myyye penere med m-tech. Er enig der, men syns det er helt greit jeg når bilen er strøken og fangerne ikke henger og slenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 få på noen andre baklys. de originale er ganske kjedelige. men nice børse det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Gratulerer med ny SOMMERbil Dette blir nok en gøy bil å ha de neste månedene Hva slags motor er det i denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GooraN Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hehe, det er en 325i, med litt fiksfaks Gleder meg bare til sola skinner på himmelen nå så blir det deiligt km-stand er 161000 så den er ikke kjørt så veldig langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Er det denne som er kommet til Haugalandet en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Den var meget fin den der. Synes faktisk stylinga kledde bilen, men baklampene gjør det nok ikke noe om du bytter ut. Noen sorte gjør seg nok bak der vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Gratulerer. Den E30'n så meget pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Kan du slenge opp mål og ET på felga? Hva heter de forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GooraN Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Den er kommet til haugesund ja ;D felgene vet jeg ingenting om egentlig hehe Jeg har ikke gjort noe med bilen, kjøpte den slik den står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Den er kommet til haugesund ja ;D felgene vet jeg ingenting om egentlig hehe ikke jeg som har kjøpt\suttet på eller noenting så ;D Jasså, så du har ikke SUTTET på noen ting? Jj, fin bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå