Gå til innhold

Billigste BMW-karosseri-verksted ???

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

Tafset borti noen kjipe betong-klosser med bilen min i dag. Vil selvsagt ha dette fikset så billig som mulig, men fremdeles på ett BMW-merkeverksted.

Noen som har erfaring mht priser ?

Jeg vet Stenshagen i Oslo er litt dyre.... noen som har erfaring med Autozentrum, eventuelt Tronrud Bil i Drammen ?

Andre steder man bør sjekke ?

takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auto-Skade, Terje Schie AS. Bytta panser der.

Noen andre som kjenner til dette verkstedet ?

Er nemlig veldig opptatt av at jobben blir perfekt utført! Om noen har et ikke-merkeverksteder de går gode for skal jeg sjekke det opp. det MÅ vel ikke være ett merkeverksted, men det MÅ være ett meget godt resultat. det er MEGET viktig for meg.

Takk for innspill, kom med forslag, erfaringer etc. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aas og Nygård karosseriverksted. Holder til bak esso stasjonen på Tveita. Adr. Tvetenveien 154, 0671 Oslo, tlf 22 27 42 90

Disse gjør en skikkelig super jobb? Erfaring med BMW (mini)?

Takker for tips.

Skal kjøre litt rundt i morgen og få taksert skaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nemlig veldig opptatt av at jobben blir perfekt utført! Om noen har et ikke-merkeverksteder de går gode for skal jeg sjekke det opp. det MÅ vel ikke være ett merkeverksted, men det MÅ være ett meget godt resultat. det er MEGET viktig for meg.

Det er jo Auto-Skade, Terje Schie AS som tar korosseri-jobber for Autozentrum.

Fikk nytt panser derfra jeg også, og var vel relativt fornøyd, men det virket som om de hadde vanvittig mye å gjøre der. Iallefall akkurat da. Og det er jo ikke alltid like positivt mtp at hastverk er lastverk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aas og Nygård karosseriverksted. Holder til bak esso stasjonen på Tveita. Adr. Tvetenveien 154, 0671 Oslo, tlf 22 27 42 90

Disse gjør en skikkelig super jobb? Erfaring med BMW (mini)?

Takker for tips.

Skal kjøre litt rundt i morgen og få taksert skaden.

Ja, jeg hadde tidligere E60'n min der i sommer hvor jeg monterte og reparerte div. deler. De må jo ha vært dyktige som tilpasset M5 fangeren og gjorde den kollisjonsskadde M5 fangeren i tipp topp stand igjen. Har tenkt til å sette igjen bilen der til våren slik at jeg får noen ordentlige tåkelysinnsatser. Anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo Auto-Skade, Terje Schie AS som tar korosseri-jobber for Autozentrum.

Fikk nytt panser derfra jeg også, og var vel relativt fornøyd, men det virket som om de hadde vanvittig mye å gjøre der. Iallefall akkurat da. Og det er jo ikke alltid like positivt mtp at hastverk er lastverk...

Det er meget sant, tar meg en tur dit i morgen tenker jeg. Vet at Stenshagen i Oslo bruker et Karosseri-verksted ute i bærum eller noe. Noen som kjenner til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sjekket ut Auto-Skade Terje Schie AS og Stenshagen bil. Fikk prisoverslag fra begge to, og stenshagen lå på ca 13.000, mens Auto-skade var sikker på at det vil havne på 15.000-18.000. Skal prøve å få tatt noen bilder av skaden da jeg syns dette var ganske mye penger.

Problemet går i all enkelhet ut på at det kanskje er skadet en "skinne" som ligger under plast-skjermen, og at bilen må "strekkes opp". Dette fikk jeg høre fra Auto-skade, mens stenshagen ikke nevnte noe om dette i det hele tatt.

Blir selvfølgelig vanskelig for dere å si noe uten bilder, men høres dette Rimelig ut?

Skaden skjedde da jeg rygget på en betong-søyle (i lav hastighet), så jeg kan ikke helt skjønne at det skal koste så mye penger. Kjørte ikke fort, så det virker mystisk at hele bilen må "strekkes".

Hva tror dere?

Også... Autopower DA i Stanseveien 6 i Oslo... Noen som kjenner til dette verkstedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Furubakken bilverksted på bekkestua er et bra alternativ. Jeg vet ikke hvor dyre de er, da det var en forsikringsak og jeg betalte ikkeno.

Men servicen var helt eksepsjonell. Jobben var meget proft utført og de ryddet til og med bilen innvendig og vasket og støvsugde der.

Det var nesten som å sette seg inn i en ny bil etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...