haakon Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 rørene til nivåreguleringen er rusta og det svetter mye servoolje. ifølge alf lie vil det koste ca det samme å skifte rørene (pga omfattende jobb med sveising av bla nye fester etc) som å plombere igjen,endre festeanordning og sette inn vanlige dempere. vurderer å fjerne nivåsystemet da nivå-dempere er sykt dyre i forhold til vanlige orginaldempere. nå er det visst ikke noe galt med nivå-demperne mine,men bilen har runda 150` og de varer vel ikke evig. hva ville dere gjort? reparert eller gått over til vanlige dempere?
Muren Motorsport Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 det kommer da ann på hvordan du bruker bilen din det. mye tung last å kansje campingvogn så ville jeg beholdt de. men har du planer om senk å slikt er de ikke brukande.
haakon Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 har lyst på campingvogn,men det blir nok med drømmen da vi trenger hus i første omgang.. nå så er det max 1 barnevogn og bagasje for ukes ferie som blir stappet inn. lånte henger en gang ifjor og da var det ca 100kg last i den. noe tilhengervekt greier vel vanlige dempere også?
Andreas1 Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Jeg hadde reparert. I arbeidsmengde kan det vel ikke være stort værre enn å bytte for eksempel bremserør vel?
Evopower Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 da ville jeg gått for vanlige dempere, dessuten selges det såkalte campingvognfjører til en rekke bilmodeller. de er litt stivere enn originalfjørene bak. sjekk opp dette før du velger.
haakon Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 hva er ca kjørelengde før dempere må byttes? er litt kjedelig å koste på nivåreg 7-8tusen nå og så måtte bytte dempere om 2år. spesielt da jeg ble forespeilet i overkant av 10000kr i skifte av begge to. må lønne seg på sikt da med vanlige dempere (uten at jeg vet hva vanlige koster)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå