jensemann23 Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Felgpakken fra big-wheels med m5-replika til 7000, noen som har kjøpt den? den har Sonar SX-1 dekk 225- 45-17. Er det bra felger til den prisen?
bjalle Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Nei men det er garantert steinharde asia produserte dekk,det er en fin måte for dekkforhandlere å selge dekk de nesten har fått gratis.Felgene er sikkert ok med ett bra dekkmerke.
jensemann23 Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Skrevet Mars 23, 2007 jeg bumper denne tråden. Er det noen som har kjørt på Sonar-dekk som kan dele erfaringer?
haakon Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 finner ingen tester på nettet,men som bjalle antar jeg det er dekk de har fått tak i til 300kr stk. billigdekk pleier å være dårligere på våt vei og generellt lengere bremsestrekning også på tørr asfalt.
Yngvejos Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 Om jeg ikke tar feil, så var piggdekkene mine av type Sonar. De imponerte ikke. Gummien var så hard at alle piggene kom gjennom vinteren til tross for burning på asfalt. Kom ikke frem noe sted med dem. Hvis de er like dårlige på sommerdekk, ville jeg styre unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå