Gå til innhold

Min 318is (ØK ledningsnett tåkelys E36)


Platti
 Share

Anbefalte innlegg

  • 8 months later...

Ja, nå er det tid for å skrive noe her igjen :) Riktig lenge siden!

Siden i sommer så har også bilen blitt skadet, måtte bytte panser, høyre forskjerm og innerskjerm, høyre frontlykt, støtfanger samt frontfangeren. Dette ble tatt på forsikring, bilen er nå på verksted og kommer forhåpentligvis hjem neste helg. Har desverre ingen bilder av skaden, men var ikke så dramatisk.

I sammenheng med den knuste lykta (og at verkstedet sier det er umulig å få fatt i ny av samme slag) så bestemte jeg meg for å få fortgang i vårens planer.

Så hva er egentlig vårens planer? :twisted:

Tar nu helomvending fra shadowline tema til noe mer blankt.

Det inkluderer klare M3 baklykter, klare sideblink, klare angeleyes forran, av de mer originale typen, altså de uten innfattede blinklys. Men de blinklysene blir også klare. :roll: Gjør dette rett og slett fordi de angeleyes lyktene som ikke har infattede blinklys har større omkrets på lysene samt ringene, og dette liker jeg bedre. For å fullføre dette "blanke" temaet så har jeg bestemt meg for å høyglanspolere felgene. De er kantkjørt av forrige eier så de må uansett slipes, samt noe lakk begynner å løsne her og der. Tåkelys er i hus og blir montert når bilen er ferdig.

M3-speil, bakrutesenker og eventuelt lyktesenkere blir også handlet inn om kort tid.

Andre ting som står på ønskelisten, men som mest sansynlig ikke blir ordnet før til neste vinter:

*Diffusor

*Sportseksos

*M-lister

*M-skjørt

Skal ordne bilder fremover, er spent på om dette blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er fortsatt gode gamle Seidel-fangeren som endelig er kommet på igjen:D

Blir ettermontering ja så får kanskje like greit kontakte GS eller noe =) Har et sett tåkelys liggende som ble kjøpt i høst men ikke montert pga oppussinga av fangeren. Originale lykter blir satt på igjen midlertidig, har

VENSTRE og kun venstre frontlykt av typen Sonar Angeleyes (sort bakgrunn) til salgs, rimelig kom med bud....

Har også et par baklykter til salgs, hvitsotede. Ser bilder på førstepost. Til salgs! Bud godtas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...