hav Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Rart han legger den ut på Finn.no da hvis det kun er kødd.. koster jo penger.. Hei Det var nok ikke kødd fra hans side han la nok en veldig bra annonse ifølge han,men det er morro å se hvordan folk annonserer sine bmwer selv når de ikke kjenner bilen sin godt nok mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Lurer på hvorfor utlendinger omtrent aldri tør å oppgi fullt navn i salgsannonser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Syns nå at han forlangte litt mye for den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Litt mye til at han får solgt den kanskje!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Lurer på hvorfor utlendinger omtrent aldri tør å oppgi fullt navn i salgsannonser. Lurte eg også på. Gjekk i klasse med to stk fra Irak som sa det så enkelt som: "Ville du ha kjøpt bil av ein som heitte Ahmed?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 tror dette er selgeren. ser ikke heelt oppegående ut heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Jeg syns jeg så noe blåskjær i den fargen som kan tyde på at det kan være carbonschwartz som er en orginal M3 CSL og M5 farge.Men samtidig så den litt for mørk ut.. Såfall eneste som har med bokstaven M å gjøre. M3 CSL finnes ikke i carbonsvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 tror dette er selgeren. ser ikke heelt oppegående ut heller Er det en skinnvest jeg skuer? I så fall er det vel mer sannsynlig at han er trønder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 mangla bare bart og karsk i hånda ser ut som han er veldig fornøyd med den trådløse bagasjeåpneren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Såg nå meir ut som ein sleten drosjesjåfør han der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Og hva er tingen med åpent bagasjelokk da??på enkelte bilder??hmm....tøfft?hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 tøft det se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Pen bil selv om det ikke var noe synlig m-tech utstyr på den. Pent interiør også. Det er dette bildet som hadde fått meg skeptisk: Parkering gatelangs i oslo gjør ikke underverker for hverken lakk eller rette flater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Likte fargekombinasjonen på interiøret veldig godt. Skikkelig fint med sandbeige og sort sammen. Spilleren var derimot nedtur da jeg liker E39 best med den originale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Lichtgelb Andreas1...lichtgelb, ikke sandbeige Men det er en lekker fargekombinasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå