BMWBenny Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Jøss detta visste ikke jeg engang. han har aldri sagt noe om tilbakestilt km, er ikke så sikker på at han ble opplyst om det når han kjøpte den engang. Synd, men pen er den fortsatt da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Han ville ha 90000 for bilen med anlegget, men jeg fikk broren min som er bilselger til å sjekke listepris på en 1992 318is som har gått så langt (antatt km i Norge 360000) og det var 12000, hadde de tatt den som innbytte hadde de gitt 5000 for bilen. 90.000 for en '92 isbil er nok drømmepris uansett, men listeprisene er bare tøys. Går ikke ann å følge noen listepris på så gamle biler. Det må vurderes fra bil til bil. Når det gjelder den aktuelle bilen, så var jo ikke kilometerstanden i 2004 så utenkelig, så det er nok en eier mellom 2004 og 2006 som skulle hatt juling her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå