Bmw e39 Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Mange som skal på ACR i år? Dere må komme å kjøre der. Der får alle lov til å kjøre med hvilken som helst bil, å så lenge som de vil. Nordens beste bane. www.sommertreff.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 jeg skal! har vært påmeldt leeenge! pauls1 skal også! vi skal selvsagt kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Skal prøve å komme meg "sørover" hvis Svigers skal Når er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Jeg kommer! Men husk: Det er BMWCCN treff der helga etterpå. Garantert større muligheter for å få kjørt mye da. Det begynner jo å bli litt trangt om plassen på sommertreffa nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Skal på treffet som Bmwccn.avd nordland arrangerer 22-23juni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Skal enten på Sommertreffet eller Bmwccn.no treffet, må bare se hvilken av de to helgene jeg har fri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 okei:) noen som vet pris for bmwccn treffet? Tipper jeg skal begge helgene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Tipper at begge treffene blir skikkelig bra Regner med jeg skal på begge, er jo så greit å bare stikke innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Tipper at begge treffene blir skikkelig bra Regner med jeg skal på begge, er jo så greit å bare stikke innom Ja du kan så si du.. Jaja, jeg har bare 650km å kjøre hver vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Sommertreffet skal jeg rekke Gleder meg noe sykt. Håper bare på strålende vær hele helga for en gangs skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Det som blir rått i år på ACR er Xtreme bilene.... Pluss alt det andre brae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 skal ned jeg å noen som vet om det blir db drag opplegg der i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Ja det blir DB drag i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 skal ned jeg å noen som vet om det blir db drag opplegg der i år? Hvilken bil skal du nedover med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Jeg kommer en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå