Bmw e39 Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Mange som skal på ACR i år? Dere må komme å kjøre der. Der får alle lov til å kjøre med hvilken som helst bil, å så lenge som de vil. Nordens beste bane. www.sommertreff.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
marius paulsen Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 jeg skal! har vært påmeldt leeenge! pauls1 skal også! vi skal selvsagt kjøre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.C.V Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Skal prøve å komme meg "sørover" hvis Svigers skal Når er det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen M33 Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Jeg kommer! Men husk: Det er BMWCCN treff der helga etterpå. Garantert større muligheter for å få kjørt mye da. Det begynner jo å bli litt trangt om plassen på sommertreffa nå.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Skal på treffet som Bmwccn.avd nordland arrangerer 22-23juni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cornelius Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Skal enten på Sommertreffet eller Bmwccn.no treffet, må bare se hvilken av de to helgene jeg har fri.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw e39 Posted March 21, 2007 Author Share Posted March 21, 2007 okei:) noen som vet pris for bmwccn treffet? Tipper jeg skal begge helgene:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puyol Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Tipper at begge treffene blir skikkelig bra Regner med jeg skal på begge, er jo så greit å bare stikke innom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen M33 Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Tipper at begge treffene blir skikkelig bra Regner med jeg skal på begge, er jo så greit å bare stikke innom Ja du kan så si du.. Jaja, jeg har bare 650km å kjøre hver vei... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Sommertreffet skal jeg rekke Gleder meg noe sykt. Håper bare på strålende vær hele helga for en gangs skyld! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naitsirk Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Det som blir rått i år på ACR er Xtreme bilene.... Pluss alt det andre brae Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalescape Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 skal ned jeg å noen som vet om det blir db drag opplegg der i år? Link to comment Share on other sites More sharing options...
330xi Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Ja det blir DB drag i år også Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.C.V Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 skal ned jeg å noen som vet om det blir db drag opplegg der i år? Hvilken bil skal du nedover med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw325turbo Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Jeg kommer en tur! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts