Gå til innhold

Teste toppfart med Bugatti Veyron

Lien
 Share

Anbefalte innlegg

lurer på om han blei fartsblind jeg :)

Han sa vel etterpå at han skulle til å gå ut av bilen da den sto i ro. Problemet var bare at han fortsatt kjørte i 80 km/t.

Man behøver ikke å kjøre i 400 Km/t for å oppleve akkurat det. Etter noen timer på Autobahn i over 160-170 Km/t er det lett å kjøre forbi bensinpumpene i 30 Km/t på en bensinstasjon langs Autobahn. Jeg har flere ganger observert at folk har bråbremset 5-10 meter etter standplass for bensinpumpene fordi de ikke har merket at hastigheten har vært for høy ved innkjøringen til bensinpumpene... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om et kvinnfolk som gikk ut av bilen i 80km/t på en bensinstasjon veds Autobahn.. Skal ikke si sikkert at det er sant eller om det er løse rykter..

Den historien er neppe helt korrekt med mindre hun ikke hadde røyket et eller annet hun ikke burde ha røyket. Ved 80 Km/t kjører en bil over 22 meter i sekundet... og det er for mye til at man ikke merker det. Ved f.eks 30 Km/t derimot kjører en bil kun litt over 8 meter i sekundet... og det virker evt. betydelig mer realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner gikk av motorsykkelen i 50 km/t da de var på vei inn på en bensinstasjon.. De hadde ligget i 200 km/t+ i over 5 timer.. Gikk bra med han, bortsett fra at han fikk litt blåmerker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...