Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så flink å klarte å kjøre på en stein som sto på en parkeringsplass i går. Deg ble 3 bulker i kanalen. Heldigvis ikke noe på resten av bilen. Var å sjekket et par priser nå. Fikk beskjed om at det kom på 4000+moms inkl. lakkering det ene stedet, og 3500+moms det andre stedet inkl. lakkering. Ble fortalt at dette måtte rettes ut. Var visst ikke noe billigere å bytte den ut. Noen som har noen synspunkter på dette?? Vært borti noe av det samme?? Synspunkter på priser?? Hva burde jeg gjøre??

Takker for hjelp:)

Skrevet

Har også en kanal som ikke er helt 100%. I stedet for å fikse denne lurer jeg på om jeg heller bare skal kjøpe skjørt å slenge på. Blir nesten billigere...

Skrevet

å Ja! :) Har ikke veldig greie på dette her. Så man kan bare sette på skjørter, så blir det "usynlig? Men hvordan blir det i forhold til rust da? Ser dette dumt ut når resten av bilen er orginal? :P Var nok noen dumme spørsmål men:P

Skrevet
kan du ikke bare legge sparkel i bulkene og lakke over da? Eller montere sideskjørt som også ble nevnt her..

Ikke sikkert sparkel høres dumt ut. Har som sagt ikke så greie på dette her. Vet du hvordan resultatet blir?

Skrevet

Kanalene er jo behandlet mot rust, men er det tydelige skrammer slik at den beskyttelsen som er der er borte bør vel dette behandles først.

Skrevet
Kanalene er jo behandlet mot rust, men er det tydelige skrammer slik at den beskyttelsen som er der er borte bør vel dette behandles først.

Ok. De er tydelige og stygge. Orntelig bulker :S

Skrevet
Men er det skrapt gjennom belegget slik at du ser metallet?

Ja det er fullstendig skrapet vekk på det verste stedet. Men det er kun på den ene bulken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...