Rovderacing Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Da tenkte eg det var på tide men noen bilder av m5n min.. Bilen er en 99 mod med 01 facelift og alt som er av utstyr. Planer med bilen er å montere stabstag i motorrom- er bestilt.wiekmann Å montere supersprint effektanlegg.-Er bestilt fra koed- vurderer å montere grenrør fra supersprint, men det er ikkje billigt. Eller så blir det å ta vare på bilen å få meg på så mange treff som mulig. Å teller dager 4 mnd 0g 25 dager til eg får igjen lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bæver Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Da tenkte eg det var på tide men noen bilder av m5n min..Bilen er en 99 mod med 01 facelift og alt som er av utstyr. Planer med bilen er å montere stabstag i motorrom- er bestilt.wiekmann Å montere supersprint effektanlegg.-Er bestilt fra koed- vurderer å montere grenrør fra supersprint, men det er ikkje billigt. Eller så blir det å ta vare på bilen å få meg på så mange treff som mulig. Å teller dager 4 mnd 0g 25 dager til eg får igjen lappen. Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Da tenkte eg det var på tide men noen bilder av m5n min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 ting tar tid:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Det var denne som var ombygd fra 523 til M5? Tror jeg leste noe om denne bilen på bmwccn.no for knapp uke siden. Men det er en pen bil du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Stemmer det. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Den var lekker! Men den skriker for en vask og en god polering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Er nypolert og vaska nå blei vaska 2 timer etter bildet blei tatt. men er ikkje så kjekke veier på sunnmøre.. kjører 5 meter så ser det ut som bilen har vert i krigen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Gratulerer med grom e39. Lekker fargekombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Takker så mye.. når sant skal seiast, sp har eg ikkje sett så mange e 39 i denne fargen, men det er den fargen som var original fra fabrikk, har riktig nok blitt lakkert opp igjen men er samme fargen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Du har pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Er fargen avusblå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Ja det stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå