Rovderacing Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Takker så mykje.. var kjekkere å legge ut bilen her enn på bmwccn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Gratulerer med meget pen bil. Super motor og flott farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Gratulerer med rå bil Pen farge har den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Veldig pen bil med rett farge, interiør, utstyr...ja alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Nydelig E39, med "riktig" motor . Takker så mykje.. var kjekkere å legge ut bilen her enn på bmwccn Hvorfor, bare kjeft å få siden den ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 SteffanC: Ta en titt her -> http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=358281 Det viser seg at noen nok har ALT for mye fritid å henge seg opp i detaljer som ikke har noe med dem å gjøre.... Mange av disse kommentarene er rett å slett tåpelige og usanne, og mange av disse kommentarene provoserte meg også. Stå på rovderacing, du har fått deg en LEKKER bil Håper du kommer på treff med skuta Jeg har sett mye på den bilen jeg Bor 150m fra der de ordnet den jeg ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 SteffanC: Ta en titt her -> http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=358281 Det viser seg at noen nok har ALT for mye fritid å henge seg opp i detaljer som ikke har noe med dem å gjøre.... Mange av disse kommentarene er rett å slett tåpelige og usanne, og mange av disse kommentarene provoserte meg også. Stå på rovderacing, du har fått deg en LEKKER bil Håper du kommer på treff med skuta Jeg har sett mye på den bilen jeg Bor 150m fra der de ordnet den jeg ..... Mye sakelige kommentarer der ja. Men det ble stille da dere M&R gutta fikk lagt ut flere bilder. Da ble det heller diskutert M5 farger og avstand til hjulbuer f.eks . Nydelig BMW ihvertfall . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Det var litt av en tråd på bmwccn foraet Råflott bil. Har luktet litt på M5 selv, men det blir for dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Mye ca kom det på for en ombygd M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Hey, integrerte barneseter i en M5. Kul familebil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 SteffanC: Ta en titt her -> http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=358281 Det viser seg at noen nok har ALT for mye fritid å henge seg opp i detaljer som ikke har noe med dem å gjøre.... Mange av disse kommentarene er rett å slett tåpelige og usanne, og mange av disse kommentarene provoserte meg også. Stå på rovderacing, du har fått deg en LEKKER bil Håper du kommer på treff med skuta Jeg har sett mye på den bilen jeg Bor 150m fra der de ordnet den jeg ..... Må si jeg vart rimelig sjokkert over den tråden. Snakk om misunnelse og misstenkliggjøring! Kunne godt tenkt meg den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Det var jo en nydelig bil! Kjempefin farge også! M5 står helt klart høyt på lista, men prisen er litt drøy dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Tråden på BMWCCN provoserte meg veldig. Tydligvis for mange "forståsegpåere" der ute som ikke eier folkeskikk, ikke har sosiale antenner, og som ikke vet å glede seg på andres vegne. Bilen var kjempefin! Håper jeg får se den i aksjon en gang i fremtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 berre vent til eg ser deg downtown en dag så skal eg køyre fletta av dej med tralla mi mmm lekker <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 skal ikkje selge 745 då?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå