mknard Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 gratulere me bilen dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knardalen Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Gratulere me M5en dagen. Kjøre frå dej me 325en da:=) snakkast kjokken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 himla bra.. fekk xenon i grøftelysa idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Steike hakke for en lekker kjøremaskin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Takker så mykje.. Skal legge inn litt nye bilder imorgen så dere får sjå siste oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 diggger e39 med den farven der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 ååååh... Endeli en 5-serie med orntlig motor... grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Nye bilder av xenon i grøftelys. Kommer nye bilder i løpet av uka med alle nye oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Legger ut store bilder for deg . Ble veldig bra med xenon i tåke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Takker--- er ikkje så veldig inne i dette datagreiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Fet bil du har her Ble fett med xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Ble bra med skikkelige lys. Drømme bil, og etter min mening en av de fineste og tøffeste bilene BMW noen gang har laget. Selv har jeg vært så heldig å få kjørt en BMW E39 M5, og det er noe jeg aldri kommer til å glemme. Hender jeg setter meg ned og koser meg med filmene vi tok da vi testet den bilen. E39 M5 står mitt hjerte mye nærere enn noen annen M-bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Nydelig bil, skjønner ikke hetsen med ombygget bil. Det at den er ombygget kan godt tenkes å være bra også, hvor ting har vært tatt ut og også samtidig kunnet kontrollere at alt ser i god stand ut, evt skifte ut ved tegn. igjen en nydelig bil jeg godt kunne tenkt meg! Uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Har gjort en del på bilen i det siste, mne har glemt å legge in oppdateringer.. Har montert, nye 10'20" felger på, montert Scorpion rustfritt eksos, montert M pedaler og håndbrekk pluss at eg har montert pipercross insatsfilter. Har dårli med bilder nå. men kommer flere til helga.. Kansje en liten filom med lyd og:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå