Gå til innhold

Mitt E46 330xi Kompressor prosjekt!


330xi
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan ligger du an i prosjektet ditt?? Fornøyd med kompressoren??

Snakket med ESS her om dagen, de skulle ha 5000 for å montere den. Ca 70000 for kittet. Da er det med intercooler også. 350+ hk.

Hva ville du gjort skulle du gjort det samme på nytt. montere selv eller sette det bort? Nesten fristende å be de gjør jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig tøft prosjekt dette her. 4x4 er gromt. Jeg er kjempespent på hvordan drivverket kommer til å reagere med såpass effektøkning.

Det blir ihvertfall en helrå vinterbil og spesielt på isbane 8)

Spørs hvordan det blir da du kaster den inn i svingene på varm asfalt.. ;)

Lykke til, dette skal jeg følge med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Klart for ny info!

I dag fikk jeg di siste delene jeg manglet og en nyprogramert ECU med en fin etikett med teksten:

"330xi Kompressor software v.103

Ingen motstand.

Røde dyser (315cc)

5-6 PSI Ladetrykk"

Etter litt knoting fram og tilbake var alt på plass, og nøkkelen ble satt i tenninga! Bilen starta med en gang og gikk som en klokke fra første sekund :D

Det eneste kjipe var at klokken var blitt så mye at jeg bare rakk å hoppe i dusjen og dra på jobb, så her skal jeg sitte helt til halv fem i natt og lengte etter å få prøvd bilen skikkelig :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ligger du an i prosjektet ditt?? Fornøyd med kompressoren??

Snakket med ESS her om dagen, de skulle ha 5000 for å montere den. Ca 70000 for kittet. Da er det med intercooler også. 350+ hk.

Hva ville du gjort skulle du gjort det samme på nytt. montere selv eller sette det bort? Nesten fristende å be de gjør jobben...

Heisann!

For å være helt ærlig så tror jeg 5000 er en grei pris for montering av kitet, tror jeg hadde gått for det! Manualene til ESS var nok ment på noen som var litt mer bilkyndig enn meg, for den var strengt tatt ganske kortfattet! Hadde det ikke vært for at jeg bor såpass langt unna hadde jeg nok fått ESS til å montere det for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...