330xi Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Oioi.. stilig at du har fått montert dette:=) regner med jeg får en liten fremvisning når jeg kommer hjem igjen;)håper alt fungerer fint enda:=) Hehe, klart du får, e bare å sifra
330xi Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Med tanke på bensintilførsel, monterte du bare større dyser og fikk en omprogramert/ny ECU? Driver å monterer kompressor på min egen bil (ikke fra ESS) og sliter litt med å finne ut hva jeg gjøre.... For å få mere bensintrykk flytta jeg vacumslangen til bensintrykkregulatoren til en avn di ledige uttakene som er blindet av i bakkant av innsuget. Bare send PM om du plages
T.R.Melum Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Har du fått orden på utstyret? Fortsatt fornøyd? Misunner deg den pressa!
330xi Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 Pga at jeg har kjøpt hus og drevet med oppussing har jeg verken tid eller økonomi lengre. Bilen er derfor til salgs. Hvis noen er intr: send PM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå