Gå til innhold

Solgt til en hyggelig herremann her inne på forum. Grattis!


Dolk
 Share

Anbefalte innlegg

Skikkelig koselig seriøs selger dette her, burde hadd nobels fredspris innenfor bilselging og hyggelige kommentarer/hjelp.

Hvorfor mate på med peiskos og pene ord??

Bilen var billig som F... den.

Bilen får faktisk en hyggelig pris etter støvtørking også kan jeg se.

Helt enig, RESPEKT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Billig kommer ann på øyet som ser.

Jeg syns ikke den var spesielt billig, utifra bildene og beskrivelsen.

Skaff meg flere E36 325 cab til den her prisen da siden du "tydeligvis" vet hva du prater om, jeg har penger, betaler dem cash-kontant.

Men husk, dem må være nylig EU godkjent, lite med rust pluss at dem må være helt i orden i forstilling/bakstilling, og gjerne kosta på 20000.- hos BMW når den ble EU godkjent, nye bremser rundt om er en selvfølge, tak bør være nesten nytt, og klart det må være to sett med hjul, og dekkene skal ikke være utslitte, og på sommerhjulene bør det stå 17" eller større, så skal motor gå helt perfekt, samt at interiøret skal ikke være slitt, men litt støv kan jeg koste av. Stort stereo er en pluss.

Og de skal ikke være rulla mere en maks 175000km.

TLF NR: 986 15 116.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tydeligvis ikke så ille pris siden den ble solgt! :)

Jeg driver med biler, og prisen var veldig veldig bra. Han som kjøpte den får seg en meget fin og stram 325i cab med bittelitt egeninnsats.

Han kommer vel innpå forum her senere ikveld og han får avsløre seg seg selv hvis han vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyka eller?

Ingen har sagt at jeg "tydligvis" vet hva jeg snakker om,

jeg sa at prisen kommer annpå øyet som ser.

Stort stereo anlegg, kliss orginal bil, mindre pen farge og stygge felger er verdt meget lite i min bok,

på denne typen bil, og er derfor verdt lite for meg.

Ergo jeg syns ikke prisen var no å hoppe i taket for.

Og jeg har ingen interesse av å spore opp en bil i bedre

eller like bra tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig koselig seriøs selger dette her, burde hadd nobels fredspris innenfor bilselging og hyggelige kommentarer/hjelp.

Hehe.. Folk SKJØNTE visst ikke at de kunne spare penger på å gjøre litt arb selv. Blir vel litt dumt å komme med en sånn furten kommentar etter annonsen har ligget ute siden igår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, mentaliten på dette forumet er rå! men det er jeg som har kjøpt kjerra.. har sett etter noe arti leeeenge.. solgte akkurat 528`en til en riking i trondheim=)

Dessuten så liker jeg den fargen veldig godt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...