Eirik1982 Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Ok. Men folkens, tåler girboksen mye hk/nm??
Lien Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Girkassen tåler i hvertfall 0.9 bar, men det er mange i USA som kjører med 1.1-1.2bar uten problemer. Så lenge du ikke ruser den i N eller P skal den holde..
mOMOe Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 hehe ang den fpr'n man får kjøpt på kimmit så selges den for ca 250kr inkl frakt på ebay. har selv kjøpt en derfra og den er helt utmerket.. sånn ellers så må jeg si det er en hærlig klassiker du har kjøpt deg. få ladda litt ordentlig trykk på den, så er det en spekkhogger i hvaleklær
Eirik1982 Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Skrevet Mars 29, 2007 Girboksen min tuller litt.. Når jeg kjører litt hardt i drive så kan det hende den kobler i fri når jeg har slakket av, mersom slurer litt også
Lien Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Hmm.. Da bør du ikke skru opp trykket! Prøv å skift olje og filter og se om det blir bedre, men gjør det gradvis ellers tar du kassa di. Tapp av 2dl og fyll på igjen 2dl, så kjører du med dette ei uke. Utfør samme prosedyre tre ganger, og så kan du skifte all olja.. Blir det ikke bedre da, bør du overhale eller skifte den før du skrur opp trykket..
Eirik1982 Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Skrevet Mars 29, 2007 Det var som fa.. da!!!! Hvilken olje kjører dere på? Og hvor kjøper dere? Hvorfor kan man ikke bytte all oljen i en smell? Hva er galt når den ikke vil gå på tomgang når den er kald? hakker og fjusker
Lien Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 Hvis du skifter all oljen på en gang vil det løsne masse dritt i girkassa, og du kan risikere og tette hydraulikk styringene. Da sitter du der plutselig med f.eks bare revers, og det er jo litt kjedelig er det ikke? Hvis jeg ikke husker helt feil kan du bruke f.eks Texamatic 7093 (tror det var det den het) fra Hydro Texaco. Går du til din lokale butikk finner du anbefalingstabeller så du ser hva du trenger..
Eirik1982 Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Skrevet Mars 29, 2007 Ja får prøve det, ellers så må jeg finne meg en annen kasse! Er det samme kasse på 735,32 og 28?
Eirik1982 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 Den slurer på girene nå, hmm. Irriterende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå