Halvor89 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Ja, da ble det BMW på meg og. Får lappen om ikke så lenge håper jeg, så da blir det kjøring. Legger ut noen bilder så får dere kommentere veit det ikke er no spess fine vinterfelger men sommerfelga funker jo. Det er en 318IS individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Gratulerer med fin (is)bil. Burde få på klarglass frontblink og en snasen endepotte(dobbel chrom) . Lykke til med lappen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Pen bil.... Hadde ikke hatt noe i mot den der! Hvor mye er den senket? Skulle vært litt lavere foran etter min mening, men ellers meget fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Gratulerer med en pen bil Kommer seg vel med sommerfelger tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Flott bil med riktig styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Gratulerer med en fin 318is med riktig utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Gratulerer med din første Bmw! Utifra bildene ser bilen meget pen ut Som nevnt tidligere dobbelt enderør gjør seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Pen bil.... Hadde ikke hatt noe i mot den der! Hvor mye er den senket? Skulle vært litt lavere foran etter min mening, men ellers meget fin Det er m-tech sportsunderstell på den så da er den vel senket 25mm eller noe ? Angående potte så tror jeg ikke det er plass til dobbel potte på den m3 diffusoren som sitter der, men tenkte på ei litt stor singelpotte. Det kan jo bli fint kanskje ? eller en oval en ? Blinklysglass får jeg se ann litt med men syns den ser grei ut sånn den er egentlig. Så lenge jeg slipper orange glass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 for all del IKKE sett på ei stor singel japsepotte, da har du ødlakt bilen . du får alltid plass til en dobbel viss du bare vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Bare å skjære større hull til potter det. Oransje blinkere er forresten forbeholdt tøffingene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Gratulerer, ser ut som en pen is! Gå for dobblepotter, mye penere enn en stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Bare å skjære større hull til potter det.Oransje blinkere er forresten forbeholdt tøffingene! Heh ja =P Men blir det ikke stygt og drive å skjære i den da ? Kantete og fælt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Med litt tid og arbeid blir det nok bra. Bare ikke gjør det for fort hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 På min (orginale) så var det liksom en slags "kant" til å skjære etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå