Shalabert Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 På sort e46 sedan, 19". Har fått et godt tilbud på disse, men passer de egentlig så bra? Kanskje noen har bilder? Hadde i utgangspunktet sett på hartge classic eller noe i den duren. Et spørsmål til i samme slengen: Vil 235/40-18, og 255/35-18 gå på uten å måtte valse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Jeg ville heller valgt hartge classic.. Chrome er ut og ikke spesielt pent syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Jeg også, men med tanke på prisen må jeg ut med dobbelt så mye for hartge replica. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Skal du ha 18" dekk på 19" felg?? 225/40-18 og 255/35-18 er det som blir levert standard på M-Tech2 pakken til E46 om man da velger 18" felg selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Nei, var bare noe jeg lurte på, i tilfelle det blir 18" felger. Så det vil passe uten valsing med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Syntes ikke noe om de felgene jeg.. Blir nok mer fornøyd med Hartge replica eller f.eks. Alpina replica tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 E46 fortjener bedre enn replica, De aller fleste BBS felger gjør seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Synes ikke noe om de felgene der, men jeg har allergi mot chrom også da, det kler ingen biler etter min mening. Kanskje med unntak av amerikanske flak med gjennomført stil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Selvsagt er originalfelger å foretrekke, men det er jo ett kostnadsspørsmål.. BBS har mye fint de ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Smak og behag... jeg for min del kan ikke fordra slike billige jallablingsharif hjul. Men det er meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Nei, var bare noe jeg lurte på, i tilfelle det blir 18" felger. Så det vil passe uten valsing med andre ord? Ja, så lenge du holder deg til max 8,5" fremme og 9" bak, så skal du slippe å valse. Forøvrig: Det er en grunn til at skikkelige hjul koster mer enn jallahjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Syntes ikke noe om de felgene jeg.. Blir nok mer fornøyd med Hartge replica eller f.eks. Alpina replica tror jeg. Har dere noen linker til leverandører av Alpina replica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Syntes ikke noe om de felgene jeg.. Blir nok mer fornøyd med Hartge replica eller f.eks. Alpina replica tror jeg. Har dere noen linker til leverandører av Alpina replica Både Schmiedmann, GS bildeler har Alpina replica felger.. Vesttuning og Autozentrum tar inn originalt tilbehør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 en kompis av meg har kjøpt seg disse til en A6 sedan.. tror den passer bedre der.. kostet vell 16000... ferdig levert med dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Både Schmiedmann, GS bildeler har Alpina replica felger.. Vesttuning og Autozentrum tar inn originalt tilbehør.. Ja du verden, hadde ikke fått med meg at GS hadde. Må ha sommerfelger til E38'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå