Moose Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Jeg skal fra Trondheim til Oslo i påsken, og lurte på om det går fint å kjøre på sommerdekk? Er ny i Trondheim, så jeg vet ikke helt hvor lenge det er fare for plutselige snøfall, men det har vel strengt tatt skjedd i juni... Regner ikke med at det er problem med sommerdekk i Oslo.
TJ Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 I dag tidlig snødde deg digre filler her på østlandet i hvertfall. Personlig kommer jeg til å drøye til over påske før jeg vurderer å sette på sommerdekkene.
Saltkjelen Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Ja, det kom desverre en stor snøsky her i Oslo/Akershus på morgenen idag og jeg ville nok også ha ventet med å legge om til sommerdekk. Selv skal jeg på fjellet i påsken og drøyer det derfor til etter påsken.
P.I.B Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Synes det høres litt skummelt ut å kjøre fra Tr.heim til Oslo på sommerdekk. Var vel spådd litt sludd og regn rundt påsketider...
haakon Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 går fint med sommerdekk her nå. 5+ og bar vei. venter en uke el to til selv,men du kan hvis du vil
Recommended Posts