Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Hehe er nok klart flertall her inne om den saken ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Kan du forresten slenge ut noen flere bilder av interiøret? Taket blandt annet.. Vil bare se litt nærmere på hvordan det sorte interiøret tar seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 selge felgene dine? bra dekk?? mye valsing eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Er vist valset max... Er ikke til salgs nej Dekkene er kjørt en sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Grattis med en rå og gjennomført bil! Er vel ikke så veldig mye mer å gjøre med den.. Vader interiør kanskje? Og kanskje noen predator chromium ringer i lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Kan du forresten slenge ut noen flere bilder av interiøret? Taket blandt annet.. Vil bare se litt nærmere på hvordan det sorte interiøret tar seg ut Skal ta det på søndag Anders Skal på jobb i hele morgen , men skal opp på søndag å knipse noen bilder og bytte til sommerfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Den var pen! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Grattis med en rå og gjennomført bil! Er vel ikke så veldig mye mer å gjøre med den.. Vader interiør kanskje? Og kanskje noen predator chromium ringer i lyktene takktakk hehe det er et lite problem faktisk Den er så så si akkurat slik jeg vil ha min bil. Vader er fett m men digger det som er i nu så blir nok ikke byte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Gratulerer med nice E36. Enda penere blir den med M3 bakfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Ingen tvil om at den er fin med org utseende bak også Hadde nok kommet til å byttet tilbake til m-fanger etterhvert selv (eller ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 okey.. pen bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 takk for alle hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Var da voldsomt å denne bytter eier, hehe. Kompis av meg i Tønsberg som var første eier i Norge på denne Var første 318is jeg prøvekjørte det her, en vinter i Hemsedal. Gratulerer med pen is! (ikke tenk koffert nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 koffert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 koffert=sex.. altså, ikke tenkt dirty. Ikke spør meg hvorfor det kalles koffert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå