Christopher Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 heh.... vetsje ka eg sak seja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Ja, regner med du så han skrev "Pen is".. bare så du skjønte helheten. derav; ikke tenk koffert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanba Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Artig og se bilen jeg tok inn i 2001 fortsatt ser bra ut (bortsett fra bakfangeren da Den må du få byttet tilbake til M-fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 førstegangsregistrert her i skien\porsgrunn denne jo... NE reg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Det er ikke få BMW med NE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Skal sette på fanger M-tech fanger i morgen vist jeg får hentet den på posten Jobber lenge så lite sansnynlig! Må også utsette dekkskift en dag. Ikke i form til det etter en rimelig fuktig kveld ute i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 Liten oppdatering Sommerfelger er nu på and its beautiful , men ble litt misfornøyd med senk nu så skal tenke litt på bra senkesett. Noen med tips? Dimensjon er 245\35 17" bak. Har ikke hentet m-tech hekk på posten ennu for har det for travelt på jobb , men det skjer vel i løpet av uken eller påskeferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Meget pen bil Christopher! Kommer du på "rånetreffet" på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Hvor kjøpte du m-tech hekk fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Flekkefjord er ikke langt fra der jeg bor! hmm den må jeg få sett nermere på. vi har samme bil bare min er rød hhehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Nyyydelig E-36. Den hadde jeg sansen for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Hvor kjøpte du m-tech hekk fra? Lurer jeg og på. Det må jeg og ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Meget pen bil Christopher! Kommer du på "rånetreffet" på fredag? Gjør nok ikke det jobber til 6-7 hver kveld nå så er ikke mye krefter igjen! Så blir nok soving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 hekken fulgte med da jeg handla bilen , men ble ikke plass i bilen da jeg skulle kjøre den hjem så kommer i posten! Er kommet en liten misforståelse her også! Er org bakfanger med innsats Takk for alle fine tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Org bakfanger med innsats?? Bilen er jo en m-tech utgave, så håper ikke selger ga deg en org standard fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå