cmito Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 *venter på bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 puh... lenge uten noe oppdatering og blir en litt kjedelig oppdatering uten bilder Har nå ENDELIG fått på m-tech bakfanger og jeg må si det så helt forferdelig ut med tramont staria felgene til det så jeg handla meg nye felger også Så gikk fra 245\35 17" bak til 225\40 18" e46 m3look felger! Foran også såklart! Meget fornøyd med felgene og bilen ble bedre å kjøre. Dvs. Tramont Staria 5 er til salgs med bra sommerdekk til hbo 13000kr. se bilde i starten av tåden og pm om fler. Ellers kommer det bilder en dag , men regner sånn her nå Men det kommer det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Bilder må en ha! De felgene sinnsykt råe! skulle gjerne hatt de!! Men du! Skal du selge den gamle bakfangeren? Muligens interessert. Send meg en pm da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 hehe bakfangeren er solgt Felgene derimot kan du kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 hehe bakfangeren er solgt Felgene derimot kan du kjøpe Skulle gjerne gjort det, hadde jeg hatt pengene;) Men gjerne noen er int i org M felger?hehe... men uansett må vel "noe" valsing til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Ja må vel valses! men felgene passer vist du bruker rett senk. Felgene er jo utrolig heftige , men blir litt overpowered for min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Skal opp på jobb i løpet av helgen å ta noen bilder og montere interørlysa så da komme bildene dere har venta på Når kommer disse bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 bytta ut i e46 m3 felger ja? jaja, bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Nei nei neeeei! Ble de virkelig bytta ut i M3 replika felger?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå