///Magnus Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Er vel fare for at du kommer til å få et glimt av den iløpet av sommeren ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Hørte rykter om at du fikk Farbror Blå etter deg her en kveld for litt siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Det kan jeg ikke tenke meg!;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 Hørte rykter om at du fikk Farbror Blå etter deg her en kveld for litt siden? Nei, det stemmer ikke. Heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 geira sier mye rart Nåh.. hehe Joda "fornuftig".. det var før sommervarmen kom Får se, tviler, men har veeldig lyst på. Er jo igrunn fornøyd med 8rn og, bortsett fra bensinforbruket. Bruker sikkert et par tusen i måndten. *host* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Gratulerer Gratulerer så mye. Det må være det stor ultimatet å kunne få ha og eie et sånt råskin. Prøvde en e46 M3 for noen sommrer siden.Kan si det sånt at det glemmer jeg aldri hehe Nok en gang Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Hørte rykter om at du fikk Farbror Blå etter deg her en kveld for litt siden? Nei, det stemmer ikke. Heldigvis... Ok. Da var det en annen sort E46 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Så M3'n din sto på Morris idag, rett å slett rå bil og felgene passet som hånd i hanske . Men hvorfor sto den uten skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Så den der igår jeg, måtte bare bort å sikle litt på felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Så M3'n din sto på Morris idag, rett å slett rå bil og felgene passet som hånd i hanske .Men hvorfor sto den uten skilt? Fordi jeg tok av de som stod på, for å bytte til den nye typen, da jeg satt bilen bort der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knardalen Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Gratulerer med ny bil. Kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 dette er vel en fin bil til å ha som mnd bil neste mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Ja, hadde jo vært hyggelig det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Word Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 har ikke sagt det tidligere! grabba med ny bil! =) spotta den på morris jeg og! =) heelt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå